Kaip pasiekti kitą nuolaidų lygmenį?
Nuolaidos vertė priklauso nuo bendros metinės užsakymų vertės. Kai pasieksite nustatytą užsakymų sumą, į kitą lygį būsite perkelti automatiškai. Nauja nuolaida bus pradėta taikyti praėjus 24 valandoms po kelionės.
Kas būtų, jeigu sumažėtų bendra metinė užsakymų vertė?
Jei per 12 mėnesių laikotarpį nepavyksta pasiekti minimalios bendros metinės užsakymų vertės, taikomos atitinkamam nuolaidų lygmeniui, Jums bus automatiškai pradėta taikyti mažesnė nuolaida. Jeigu nepasieksite 500 EUR bendros metinės užsakymų vertės, „Stena Line“ turės teisę nutraukti Jūsų narystę.
Ar nuolaida yra taikoma kajutėms?
Nuolaida taikoma iš anksto užsakant kajutes ir „Superfast“ apartamentus.
Ar nuolaida yra taikoma maitinimui?
Maitinimui nuolaida netaikoma.
Ar „Stena plus Lounge“ yra taikoma nuolaida?
Nuolaida netaikoma „Stena Plus Lounge”, tačiau rekomenduojame Jums įsigyti „Premium“ bilieto tarifą. Įsigijus šio tarifo bilietą, Jūs gausite: įlaipinimo ir išlaipinimo privilegijas bei galimybę naudotis „Stena Plus Lounge“.
Ar nuolaida yra taikoma specialiems pasiūlymams?
Nuolaida netaikoma specialiems pasiūlymams.
Ar nuolaida gali būti suteikta atgaline data?
Atgaline data nuolaidos nesuteikiamos, todėl įsitikinkite, rezervuodami bilietą, kad esate prisijungę prie savo „Business Traveller“ programa narystės paskyros.
Kaip galiu užsakyti bilietą?
Užsakymus galite pateikti savo „Business Traveller“ narystės paskyroje. Ši paskyra skirta: rezervuoti, peržiūrėti, keisti ar atšaukti užsakymus.
Kur galiu rasti mano užsakymų/bilietų informaciją?
Informaciją galite rasti savo „Business Traveller“ narystės paskyroje „Užsakymų istorija“.
Ar „Business Traveller“ programa taikoma grupiniams užsakymams?
„Business Traveller“ programos nuolaidos taikomos „Economy“, „Flexi“ arba „Premium“ tarifų bilietams iki 9 asmenų, keliaujantiems su transporto priemonėmis/be transporto priemonių.
Kuo skiriasi administratoriai ir paprasti vartotojai?
Administratorius gali pateikti užsakymus, paskirti kitus paskyros vartotojus (narius), pakeisti rezervacijoje esančius duomenis, pašalinti vartotojus ir atnaujinti įmonės informaciją. Vartotojas gali pateikti užsakymus ir atnaujinti tik savo duomenis. Administratoriai ir vartotojai gali būti ir keliaujantys asmenys. Nėra jokių administratorių ir vartotojų skaičiaus apribojimų. Atkreipkite dėmesį, kad asmuo, besikreipiantis dėl narystės „Business Traveller“ programoje, patvirtinamas administratoriumi.
Kaip aš galiu paskirti kitus asmenis, galinčius naudoti mano paskyrą?
Jūs galite įtraukti darbuotojus į savo „Business Traveller“ programos paskyrą „Vartotojų“ skiltyje. Jeigu norite vartotojus paskirti administratoriais, nepamirškite pažymėti atitinkamo langelio.
Kaip galiu pašalinti narį iš savo „Business Traveller“ paskyros?
Tai galite atlikti savo „Business Traveller“ programos paskyros „Vartotojų“ skiltyje.
Ar galiu pateikti užsakymus telefonu?
Užsakymus galite pateikti savo „Business Traveller“ paskyroje. Ši paskyra skirta: rezervuoti, peržiūrėti, keisti ar atšaukti užsakymus. Galite pateikti užsakymus telefonu, tačiau gali būti taikomi atitinkami paslaugų įkainiai. Taip pat turėsite užsakymo metu nurodyti savo „Business Traveller“ paskyros numerį, kad būtų pritaikyta Jums priklausanti nuolaida.